Känner jag någon Herrängare? Som Älskar Lindyhop?

Jag tror mig göra det men är inte säker. Ge dig tillkänna i så fall, eller gola på någon som jag kan kontakta. Jag vill snacka med hen. Och jag tänker skriva om det. Herrängen Dance Camp.

Och du, igår startade en festival som heter ”Liasion” (franska för ”förbindelser”) på Kulturhuset, Dans film dataspel konsert och performance som mixas under helkvällar. Jefta van Dinther är pesonen bakom festivalen och Robyn kommer. Även joddling förekommer. Jag känner personligen en väldigt stark närvaro av Björk men hon tackade säkert nej pga mycket att göra. Här intervjuar Anna Ångström på Svenskan Jefta

 

Kommentera

