Kroppen står still

Detta är inte en svacka utan en utvecklingsfas, intalar jag mig. Tränar för att klara mig Kungsholmen runt den 9 maj och har än inte satt 20 kilometer i kroppen än. Ska testa att springa banan om någon vecka för att se hur den känns. Det är befriande att springa mina 10 kilometer i dagsläget men det dubbla kommer att kännas. Mentalt framförallt är gissningen.

Gällande dansen är det lov nu och jag har koreografierna på film så jag får se till att träna på under ledigheten så det sätter sig i kroppen. Hade med mina energifulla barn på house-klassen i dag och det är ingen total närvaro vi snackar om när de är med. Men för mig är varje klass enormt viktig för att kunna gå vidare. Nu är det nedräkning och det ska bli grymt att stå på scen i maj. Tjo!

Kommentera

