Världens vackraste träningsdagbok

Har jag. Den heter The Vintage Fashion Journal och jag startade den förra söndagen.

I den har jag planerat hur jag ska träna dag för dag, vila och jag ska komplettera med matförslag. Det är en hjälp för mig, tänker jag, för att jag ska få in min rutin kring träning, för att slippa tänka till utan bara göra. Sedan får den uppdateras eftersom. En kan ju undra hur det går, så här första veckan? Ja…jag har inte följt schemat annat än första och andra dagen. I dag t ex kommer jag att promenera istället för att springa. Så jag inleder genom att avvika. Men vad 17….

Kommentera

