Sämsta bloggaren ever

Shit alltså. Detta är katastrof. Jag började skriva detta inlägg för två dagar sedan. Hann till rubriken…
Har så ambitiösa planer för denna blogg men jobbar inte särskilt strukturerat. För att det känns så tråkigt.
Ni vet ju att jag gjort några försök.
Skulle rapportera från Pride t ex när jag var del i en supersnygg produktion av Christopher Bergström och Richard Engfors, men det blev nada.
Sorry. Jag ska fixa detta. Detta skall bli en magnifik blogg med bra läsning.
Nu åker ribban upp – till hösten lanserar jag det nya!

Tjingis!

Kommentera

