Priden i Stockholm pockar

Hej igen.
Har haft ett uppehåll. Inte bara från dig utan från dans och vardag i största allmänhet. Och nu skriver jag detta från min telefon i natten, från mitt flickrum i föräldrahemmet med barnen sovandes i samma breda säng. Vi ligger tätt intill och snusar.
Om några dagar är vi hemma igen och då ska jag börja träna lite igen. Inför olika saker. Som inför Priden i Stockholm där jag tillsammans med Branded ska uppträda på stora scen den 2 augusti! Det kommer bli grymt. Missa icke!
Dessutom närmar dig Allsångsdansen i Vällingby den 30 augusti som jag än inte satt. Det kommer bli hur roligt som helst.
Men nu sänker sig midnattssolen här norr om polcirkeln och jag ska sova.
Dans on My mind.

Natt!

Kommentera

