Transformeras tillbaka till mitt ursprung – kulturmänniska

Dansade feminine vibe med Helena Åkesson på house of Shapes ikväll. Do it again med Robyn/röjksopp igen, precis som förra måndagen.
Idag satt det mesta. Slutet var knepigare men funkade fine.
Kom hem och repade jazzfunken. Inledningen 5 ggr och slutet 5 ggr. Nu börjar det tajtas till, goddamn. #lycka

Jag värmde min lunchsoppa och njöt medan jag tänkte på erbjudandet jag fick idag. Om att stå på scen och dansa – ensam – medan min vän Joakim spelar piano. Det är en kollega till honom som beställt ett verk av oss och – vi kommer få betalt!
När jag omedelbart tackade ja välkomnade han mig in i kultursfären igen.

Och det är sant. Jag går ditåt allt mer. Känns bara bra. Känns bara fint.

20140512-224135.jpg

Kommentera

