Showen #1

I måndags var en häftig dag. Högt och lågt.
Vi upptäckte löss hos min 5-åring och när jag skulle avlusa honom kammade jag mitt eget hår och fann fler. Avlusning.
Så, när han väl var tillbaka på förskolan och jag satte mig på cykeln för att ta mig till internationella engelska gymnasiet ringde de från förskolan och berättade att min 3-åriga dotter nu var drabbad.
Det var bara att hämta henne och ta bilen till skolan.
Det hela avlöpte dock väldigt bra och var Roligt! Jag fick äran att utnämna vinnar-huset Russel för en bra insats. Min favorit stod mellan den och Pavlov men vi var tre domare och jag valde att lyssna på dem andra också.
Ska fortsätta i dessa dansspår. Mot mer dans i mitt liv. Och i ditt. Du – hör av dig nu, du som läser detta. Jag vill snacka med alla mina läsare. Håller på med ett bokprojekt och behöver all input.

Kommentera

