Kvällen kommer

Kroppen är mör. Faktiskt helt slut. Jag är i sängläge sedan halv nio eftersom förra natten var en adrenalinstinn variant. Jag hade glömt bort att det blir så när jag dansar sent på kvällen. Vaknade med ett leende under hela natten men eftersom sömnen behövs var jag lite av ett vrak när klockan klämtade vid 6.

Jobb i vanlig ordning och ett crossfit-pass över lunch med bästa pt:n Andreas (skägget) kryddades av en vurpa med cykeln och några mil på densamma. Huvudvärken på det. Oh. Nu är det dags att ta igen sova-timmar. Tyvärr tittade jag på de fruktansvärda youtube-klippen som Aktuellt visade av attacken i Syrien under gårdagen och mår fruktansvärt av denna grymhet alla människor utsätts för. Barn som fradgar, krampar och kvävs till döds. Hoppas FN och andra på plats kan göra något åt den vidriga situationen. Det är andra tankar som jag tar med mig i sömnen ikväll helt klart…

I morgon dansar jag house med Malin EmmothHouse of Shapes. Det är så sjukt vad lyckligt lottad en annan får vara.

God natt du läsare. Var än du befinner dig.

2 thoughts on “Kvällen kommer

Kommentera

