Dansa på Berns i höst

Det är dags att levla nu. Sträva bortom vardagen, förgylla den mer.
Från att ha tagit upp dansen igen, och börjat på House of shapes, förra hösten (2012) är det dags för mig att ta nästa steg. Jag ska börja gå ut och klubba. Dansa utanför salens trygga hägn.

House of shapes, heta dj:s och danskvällar

Och jag har testat House of shapes intresse för att köra dans-kvällar och kanske blir det något av det. Vem vet. Men som det ser ut nu drar jag ihop mitt eget gäng och kör åtminstone en kväll i månaden under hösten. Berns får bli mitt huvudtillhåll. Spana in kalendern här: http://www.berns.se/kalender

dance

Kommentera

