#dans #feminine vibe #win

Hej.
Det var riktigt tufft att dansa för Nathalie Rosenberg på house of Shapes i måndags.

Feminine vibe som zombie

Det var som att börja om från 0. Jag var helt dränerad på den känsla och närvaro som krävs för att göra feminine vibe där Adele är huvudspår, rättvisa.
Min dag hade varit kass, jag var trött och zombielik när jag rörde mig.
Men fan ta den som inte utsätter sig för åtminstone en rädsla om dagen. Tänkte jag och körde på.
Längst fram.

House of Shapes-övertalning

Efter lektionen ville jag bara spola tillbaka och börja om.
Men så gör man ju inte.
Istället övertalade jag Nathalie att göra samma koreografi på onsdag igen.
Imorgon är det dags.
House of Shapes – jag kommer jag kommer jag är nästan där.
18.25 är det på riktigt.

Kommentera

