Korta shorts min grej

Har äntligen hittat mina shorts. Som i de jag vill ha när jag joggar (snart springer) på Djurgården om morgnarna.
Tror de kan bli en trigger för mig, varma sommardagar som denna, att komma ut och låta den morgonsvala luften svepa lite extra, svalka.

Dansar i dem

Jag kommer dansa i dem också.
But of course. Ingen trodde väl något annat.
Jag vill inte ha halvlånga eller ens baggy shorts – keep them short säger jag bara. Så ska de vara.

Högt skurna och svarta

Och perfekt svarta. Enkla. Högt skurna så inget hindrar höga bensparkar eller moves.
Var jag hittade dem?
Tillsist må tilläggas: på herravdelningen (Stadium).

20130620-230217.jpg

Kommentera

