Sökes: dansare eller koreograf för uppdrag!

Hej vänta!
Har klippt med ögonen den senare timman pga kollat på gala från London på SVT (chime för change) med div bra, begåvade och några ganska intetsägande artister.
Men Madonna var med och troget fan som jag är lyssnade jag.
Men grejen är inte det. Grejen är att jag fått nys om ett uppdrag som kan locka någon.
Det handlar om att coacha 10-åringar i dans, breakdance, och få betalt för besväret.

Vill du, kolla in nedan förslag:

”Espen Bekkebråten
Jag söker en koreograf/dansare som har lite koll på breakdance. Vi ska filma en scen till en reklamfilm där några 10 åriga tjejer gör lite sköna breakdance-moves och skulle vilja ha en person på plats som kan coacha dessa barn. Rörelserna behöver inte vara perfekta utan det ska bara kännas som om att dom låtsas ha lite koll och ser lite coola ut. Vi behöver denna koreograf/dansare 3-4 timmar måndag 17 juni på Delight Studios i Stockholm i Hammarby Hamnen. Så är du gammal breakdansare och kan coacha några barn ett par timmar denna dag så maila mig.
espen@twofatboys.se”

Tezta bör du!

Kommentera

