Efter träningen på house Of Shapes

Ikväll missar jag Beyoncé i stan.
Run the world woman.
Ikväll missar jag också en vårshow som mitt härliga gym satt ihop för alla som dansar där, som tar riktiga klasser. Min sin Oskar har gått där under våren men är för liten att vara med på . Jag tränade i ganska vanlig ordning med min bäste tränare Andreas, hårt styrkepass, i en nu ganska tom gymsal. Alla dansare har ledigt nu.
Kommer sakna dansen om veckorna. Kommer sakna Jennie W med sin crew.

20130529-204445.jpg

Kommentera

