Dans är allt

Hur många gånger som den här bloggen skapats i mitt huvud kan jag inte återge – det rör sig om åtskilliga.
Nu har jag omvänt mitt twittrande till att fokusera på dans, nu har jag börjat dansa själv igen ( på house Of Shapes i Stockholm) och nu har jag fått mitt första uppdrag som workshopsledare i dans för en skola i Eskilstuna.
Nu är så bloggen också verklighet, nu blev den till.
Och jag tror att detta bara är den tidiga fortsättningen på något jag egentligen aldrig kunnat påverka åt något annat håll. Dansa för mig är allt. Allt jag är och allt jag vill.
Baby I’m Burnin’.

20130514-112555.jpg

Kommentera

